HTML

Chile

Elköltöztünk Európából.

Friss topikok

 David McKay nem kispályás. Miután átküldött nekem PayPal-on kemény 100 dollárt, beszélt a mexikói EFT-találkozó szervezőivel. Megígérte, hogy a találkozóról kiadott DVD-kből befolyó összeg felét nekem küldik. Lorena Garces ecuadori pszichológusnő, a site-ján havonta tart egyórás online konferenciákat. Ő meg azt ajánlotta fel, hogy a következő konferencia az én projektemről (úristen...) fog szólni, és a hallgatóktól adományokat kérnek.

Till Schilling, a "Tappy Bear" atyja. Az ő specialitása a jókora mackó, melynek testébe be vannak építve az EFT kopogtatási pontjainak megfelelő helyen gombok. Így a gyerekek is játszva megtanulják a "kopogtatást". Till tartotta velem a kapcsolatot.

"Állíts össze egy Power Point prezentációt, azt Lorena kirakja a site-ra, és majd te magyarázod, mit látnak a nézők". Könnyű azt mondani... Egyáltalán, mit is akarok? Lemenni Délre? Hová? Kihez? Mit mondok neki? Meddig leszek ott? Mibe fog ez kerülni? Hogyan számolok el a pénzzel? Mennyi fog összejönni? Nekem nincs pénzem, alig van kliensem. Egyáltalán, most mi van?

Belöktek a mélyvízbe. Kénytelen voltam kigondolni egy projektet. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chile.blog.hu/api/trackback/id/tr642090460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása