HTML

Chile

Elköltöztünk Európából.

Friss topikok

Másfél év telt el a földrengés óta. Háromszor is jártam Talcában, tréningeket tartottam, és egyénileg is dolgoztam az iskolákban-óvodákban pedagógusokkal. Többségük poszt-traumatikus stressz-szindromában szenvedett. Én is. Olykor, egy-egy földmozgáskor még előjön a szédülés.

A föld alatt rekedt bányászok története elhalványította a földrengés emlékét, holott - mint Délen élő barátaimtól hallom - a stressz továbbra is gyötri őket, hiszen arrafelé mindennaposak az 5-ös nagyságrendű rengések. Az újjáépítés sem halad nagyon gyorsan. Jó lenne megint odautazni, és kontroll vizsgálatot csinálni. Újból felvenni a PTSD-tesztet azokkal, akikkel korábban dolgoztam. Segítséget végülis nem tudtam szervezni magamnak, mindent a családi költségvetésből fedeztünk.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chile.blog.hu/api/trackback/id/tr783297899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása