HTML

Chile

Elköltöztünk Európából.

Friss topikok

Több mint egy évig hetenként két-három oldalt fordítottam angolról spanyolra. Addig tartott ez, amíg a Craig-féle site teljes archivumának spanyolra fordítása el nem készült. Akkor David megköszönte a munkámat, és elbúcsúztunk.

Igaz, közben elküldte nekem Gary Craig oktató videóit, még a vámot is kifizette. Ez korrekt ellentételezése volt a munkámnak. Csaknem 300 órás felvételről van szó. Azóta többször végignéztem, kijegyzeteltem, és szorgalmasan kopogtattam. Egyre bátrabban alkalmaztam a klienseimmel az EFT-t.

A földrengés után néhány héttel David McKay írt egy mail-t, megkért, hogy fordítsak le egy cikket, mert valaki visszamondta. Megtettem, elküldtem neki a fordítást. A válaszlevélben megkérdezte, hogy vagyok, történt-e valami bajunk. "Mi teljesen jól vagyunk, de a déli régiókban nagy a baj, iskolák százai dőltek romba, és 800 ezer gyerek nem jár iskolába, holott március 1-én megkezdődött a tanév" - válaszoltam, és hozzátettem: "kedvem volna lemenni Délre, és dolgozni a traumatizált gyerekekkel."

A válasz azonnali volt: adjam meg a PayPal-számlám számát! 

David vezényletével már a második alkalommal szervezték meg a mexikói EFT-sek találkozóját. Tájékoztatta az idei esemény szervezőit a chilei helyzetről. Tudták ugyan, hogy komoly volt a földrengés, de mivel kevesen haltak meg, nem gondolták, hogy a helyzet ennyire drámai. A tavalyi találkozó DVD-inek eladásából maradt egy kis pénz, azt elküldi nekem, azonkívül szerveznek egy online konferenciát, amelyen tájékoztathatom a spanyol nyelvű EFT-s közönséget a problémáról és arról a lehetőségről, hogy a hispán világban először, az EFT-sek megmutathatják, mit tudnak katasztrófa esetén. Menjek le Délre, ha ez a kívánságom, készítsek fotókat, videókat, majd állítsak össze egy Powerpoint prezentációt. Azt ők kirakják a netre, az online konferencia során pedig meggyőzhetem a hallgatókat: adjanak pénzt erre a projektre.

Projektre??? Hiszen én csak elsóhajtottam magamat...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chile.blog.hu/api/trackback/id/tr802087856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása